bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Hyvää iltaa!

13 september 2012

Hyvää iltaa!

Miten se mennää kaikki? Okej, ursäkta min urusla finska men den blir kanske bättre för dagarna går. Bästa sättet är att prata fast man inte fattar så mycket ibland.

Dagens sköna dag. Började med en rökt kalkon paj lite lik skink och ostpajen Quiche Lorriane men ingen vit pajbotten och skinka blev utbytt till rökt kalkon istället eftersom ingen av oss i huset äter griskött och jag vill gärna bara äta kyckling och fisk. 

Begav mig till Vasa för att storhandla och hitta kokosmjöl och mandelmjöl på citymarket. Glad blev jag så jag köpte kokosmjölet för det var rätt dyrt. Men nu ska det bakas! Gjorde proteinbollar här om dagen och recept kommer imorgon. 

Har träffat många snygga och sköna tjejer senaste veckorna, trivs verkligen. Nyper mig ibland om det är faktiskt sant. Älskar mitt jobb. Tack för ikväll alla. Jag gillar när folk ler och inte OND ler utan ler från hjärtat. 

det är bara så här:


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar