bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: What doesn't kill you makes you stronger

08 augusti 2012

What doesn't kill you makes you stronger

Mmm.. fått färska hallon levererad till dörren idag. Kanske man skall besöka skogen någon ny dag och se om man kan få tag på blåbär och hallon, sägs vara dåligt men nytta med nöje. frisk luft och avkoppling.

Tog ett beslut igår och har lite olika magkänslor över det men det löser sig. Minns ni jag spelade in en video som skulle skickas till någonstans? Nå det har ju gått snart 3 månader jag har inte fått svar så jag måste ju se vad som stod fel och så säger de att videon funkar inte och de har skickat email men inte fått svar och jag bara vaaa?? Inga emails har sett, jag får lov och börja dubbelkolla skräpposten. Men jag fick skicka in den igen fast nu skulle jag har gjort en bättre videon nå! Låt gå.. Så nu får man vänta som allt annat. Jag hatar att vänta helst skall det varar Pang Boom direkt, samma sak när jag beslutar mig, direkt för annars tänker jag sönder beslutet som är kanske inte så bra. Balans och landa! 

StepBody ikväll, hoppas det finns träningssugna typer därute som vill aktivera sig med att dansa på, brevid, framför, bakför stepbrädan med några styrkeövningar med. ;) Och avslappnade pilatesinspirerad träning till sist allt finns på www.mgdepan.com eller vid Närpes simhall! 


Skön musik till sist! 

I'm goin' in/A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar