bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Welcome on board

30 augusti 2012

Welcome on board

Som företagare så betyder ju inte att man alltid är en företagare utan också man är anställd av ett annat företag. Att vara företag är en liten befrielse men man leker med sin ekonomi också. Att få det räcka till varje månad.

Men som sagt idag gick en av mina drömmar i upplevelse, har väntat i flera år på denna dag. Känns bra och jag är glad men pressad för att göra ett bra jobb och bra intryck även om min finska suger så skall jag över vinna. Kanske en fot i rätt riktning. Den som lever får veta. Men nu just är jag lycklig och tacksam.

När jag är in på samma linje så minns ni att jag gjorde in video i maj månad? Fick svar för några veckor sen. Efter att har gjort den här videon som jag har aldrig har gjort förut så tyckte jag att men jag kan ju bättre. Alla dagar blir jag bättre. Jag var en av fem som var uttagen till Master Trainer att utbilda Piloxing. Men de behövde inte någon i runtom här men jag var i åtanken. Positivt kanske men jag vet nu att skall jag gör en nu och få har 2 personer med i videon blir det mycket bättre att peppa och Bästa av allt att jag fick en utvärdering av vad jag skall tänka på. Mera mera övning och bättre blir man. Ser det som en morot att bli bättre, bli proffsigare.

Även om lufthansa vill strejka imorgon och jag hoppas innerligen att ett viss flygplan slipper hem till mig. Gräsänke perioden är slut. Och jag längtar efter värme, kramar och kärlek.


Dagens träning? Armar, bröst och 5 km löpning.


Have a STRONG day!//A


Ps. Har du iform tidningen eller den finska versionen av KUNTO? Artikeln om Piloxing finns med där:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar