bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Hoouse in the middle of a street

13 augusti 2012

Hoouse in the middle of a street

Jag bara älskar gamla brittiska låtar just som denna. Tyvärr så vill refräng go on and on and on i huvudet. Ursäkta min svengelska. Tittade på OS avslutningen igår fy va mäktigt, fick en sån gåshud. TÄNK om man ha fått va där men helt okej att titta via tv-rutan också, ni kan ju förstå att shake loss när fatboy slim började på och inte minst då spice girls körde igång.

Så många duktiga atleter vi har även om vi inte fick så många medaljer men de skall hyllas ändå för deras slit. Finländska idrottare eller sport i allmänhet skulle behöva få mera pengar för det gör om vi jämför med våra grannländer.

Jag vill bara säga att jag får ibland in kommentarer som jag tycker e så himla roligt! MEN jag svarar INTE på anonyma kommentarer, vill ni ha ett svar på de ni frågor eller addar som kommentar här så får ni vara lite mera kreativ och sätta något roligt smeknamn på er men "anonym" svarar jag inte på. Hur än trevliga och rar ni er så svarar jag inte på anonyma. Jag skriver min blogg om mig och lite till så då tycker ni kan bekänna lite färg också. ;)

Kommer med lite motivation senare idag.




Puss!

2 kommentarer: