bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Spänt

16 augusti 2012

Spänt

Har lite spänt just nu. Känner att jag inte riktigt motiverande när jag skriver blogginläggen. Kan bero på att jag känner mig lite spänd under vad som kommer att hända. Var kommer jag att stanna nu. Så smånigom får jag väl slappna av och få något gjort. Lärdomsprovet som borde va färdigt nu, ligger ännu. Nästa vecka alla dagar, jobba på det.

Lite omständigheter, gräsänka snart på fredag och 2 veckor framåt. Nytt jobb. Slutplanering och färdig? Väntar fortfarande på att lätta på hjärtat när LP är färdigt. Får jag ropa FREEDOM då iallafall men inte än när jag är inte över häcken än.

Något som man behöver, motivation.
Därför tränar man för att få nytt perspektiv på det hela, får mig att ta mig upp från funderingar och allt. 


Stay focus, don't loose it/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar