bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Dropin' the bomb

20 augusti 2012

Dropin' the bomb

Efter mycket om och men så är det dags för nya utmaningar. Jag kommer att byta gym i Vasa till Lady Line i centrum av Vasa. Jag har jobbat nästan 2 år på Wasamove och jag har älskat det ställe, fick träffa många fina vänner men nu är det dags att kanske ett steg i annan riktning. Jag går inte i detalj varför jag slutar men känslan har funnits länge där.

Jag fick ett annat erbjudande efteråt och väldigt frestande erbjudande men jag höll ändå till Lady Line så nu skall vi Piloxa där också! :)

Men jag skall hålla sista sommarklasserna på Wasamove ännu före jag flyttar. Jag kommer att sakna mina sköna kunder som har varit på klasserna.


Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar