bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Greyhound

09 augusti 2012

Greyhound

Prova på löpning igår + 30 min pilates på boll. Segt var det om man skulle vara lika bra som kapplöpningshund men nej, segt och pinit men det blev av! Det är väl huvudsaken? :)

Ingen var riktigt sugen på att börja träna än på gymmet, synd men man kan aldrig tvinga någon att träna heller. Men det är som det sägs man ångrar aldrig än träning. Någon som gjort det så kommentera direkt åt mig! haha.! :)

Jag är tillfälligt utan bil, Harry Pärlan (ja.. min bil kallas så) har inte gått i graven men den funkar inte och det var dags att lämna tillbaka den i garage hos mina föräldrar. Så en bil är på gång så snart så står en bättre bil på gården igen. Inte ny men jag kan köra med den och den stannar inte 4 ggr på vägen, får man väl hoppas på i allafall. Min gamla 740 har hållit mig väldigt varm både vinter och sommar tid. Men cykeln är också bra! Problemet är ju när man stor handlar en gång i veckan så räcker inte cykeln riktigt till.

Ikväll finns det PUMP att träna alltså effektiv styrketräning med skivstång kl. 19.30-20.30.


1 kommentar:

  1. Ska du börja dra Piloxing på Lady Line i Vasa?

    SvaraRadera