bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Surf i hallen

28 augusti 2012

Surf i hallen

Stress relaterade saker för mig är datorn. Vi har en hatkärlek relation. Och idag hatar jag dig väldigt. Speciellt när jag säger det du skall göra och du gör inte det. Någon som har samma hatkärlek relation med sin dator?

Sitter på golvet i min hall och surfar. Roligt? nej. har jag längre kabel för internet? Nej. Är jag irriterad? OM JAG ÄR! Konstigt nog finns datorn kvar och den är inte sönder kastad. Räkna 1,2,3,4..... ta ett djupt andetag. Ringde sonera, har gjort men inget hände. får ringa några hackare som expert på det här. ;)

Annars, höstväder i alla former. Översvämning igår så man skulle behöva ha gummistövlar, ack hade jag bara mina tygskor. MEN tack för den lilla tanken som sa att ta med extra skor och blus. För jag var genom blöt och kände mig sjuk efter allt regn och svett. Naturens gåvor och finrexin så blir det bra. ;)

Tack alla som deltog sista gången på Wasamove, träna, svettas och kämpa vidare. Minnen håller jag kvar. Nästa vecka så är jag på nytt gym och nya kunder. Spännande! Skall fixa schema listan idag eller imorgon. Ta gärna kontakt om det något ni funderar över!

Träning idag: Piloxing kl. 19 och Inner Strength 20.15 och pressa in ett styrketräningspass med armar. Ses vi? I hope so! Det är aldrig försent att börja med träningen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar