bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: I sikte

02 augusti 2012

I sikte

har jag höst och känner mer än peppad att börja hålla mina kurser igen. Nästan hela juni och juli månad har jag tränat själv och känner att jag har byggt muskler och tränat annat än vad som jag annars brukar göra. Bra med variation och skall åka på lite idé inspiration idag och möte.

Eftersom det blir ingen Bosnien resa för mig sensommar eller fira Bayram med min fästman familj för att det är för dyrt helt enkelt, det kan ändras men nu just är det för dyrt. Men jag saknar de underbara människorna som man får ha med sig i sitt liv och värmen.

Jag har förstås under höstterminen boka in helg-inspiration bla. i helsingfors området och i sverige men det är längre framåt och kommer att nämna dem senare. Så något har jag att se framemot. :)

Alla har sina dröm-resor och jag har en dröm att få åka till LA och se Piloxing-studion, så någongång i framtiden hoppas jag att jag får åka dit, jag har även flera resemåls drömmar att åka till. Jag vill gärna se hur folk bor i olika länder. Jag är inte en sån som vill åka till någon strand där alla talar samma språk utan städer, liv och kultur +gärna några gym. :)

Igår kvälls träning Tabata-onsdag, rumpa, mage, ben och en lång stretch efteråt annars har styvnat bort helt enkelt.


Hugs/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar