bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: we are up to get lucky

31 maj 2013

we are up to get lucky

Hur skön är inte den här låten? Så härlig när man är där ut på terrassen och dricker te.

Veckan i summering har varit mycket, har inte hunnit tänka till förutom på kaffe med en mycket god vän på tisdag, då jag faktiskt njöt av få stanna upp och vara social på eget plan. Möten och långa dagar så jag har hunnit hem före jag i säng typ men jag gillar stark när det går snabbt och framåt.

Skall snart till gymmet och ta överkropp styrka + intervaller. Igår var jag och min träningsdejt på Body Combat. Så sjukt roligt men fick problem med andningen, skyller på allergin, Brände till lite men otroligt med svett! :)
träningskreationen från igår före passet!
Helgen väntas in och det blir skönt att få släppa taget om annat och bara få vara, träna, njuta och sätta potatis! Haha.. Bonde som är. ;)


Puss å hej!
/A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar