bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: huvudet fullt med snor

23 maj 2013

huvudet fullt med snor

Man skall aldrig säga aldrig. "nä jag blir aldrig sjuk" men nu får jag ge mig. Däckade egentligen i igår när jag kom hem. Idag är det bara tungt, damm you allergy! Jag älskar sommaren men lite synd när man inte får njuta av den utomhus utan måste hålla sig därinne.

Så jag måste vila från all träning tills jag e frisk. Men ett lunch ställe som jag tycker ni kan besöka om ni har vägarna förbi malax och det är ju malins mathantverk. Bra pris på lunch, mycket goda saker i hyllan. Skärgårdskavring var himmelsk gott! Hon har förresten en bok släppt också.

Body Pump kvartals var ikväll men jag kunde inte åka eftersom jag är lite hängig liten skit just nu, som sagt det har varit mycket just nu. Det lär väl lugna ner sig nu men före jag stänger ner ikväll så. vill jag säga.

TACK till alla som kom till solhem, ni är så duktiga och så härliga kunder. Vi ses till hösten eller på stan! ;)

BIG love
/A

2 kommentarer:

  1. Tack till dig Ann! Det har varit superkul med piloxing och man har sett fram emot det varje gång! Trevlig sommar och krya på dig! Vi ses i höst hoppas jag! :)
    / Annika F

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra! Jag garanterar att vi ses igen i höst! Skön sommar och njut så ses vi! Kram!

      Radera