bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Träningsveckan

12 maj 2013

Träningsveckan

Lite mycket över helgen så jag har inte haft riktigt tid att sitta vid datorn men träningsveckan skall vi titta på och jag är rätt nöjd.

Mån: StepBody (instruerad)
Tis: Vila
Ons: Pilatesinspirerad träning + Piloxing (instruerad)
Tors: Styrketräning ben + cardio
Fre: Vila
Lör: Styrketräning biceps, triceps och lite axlar
Sön: Piloxing (instruerad)

Håller på och test fram program åt mig själv, skall försöka prova det i 3 veckor och sen byta. Resultat kommer sedan vad jag tyckte och hur jag orkar med strykepassen + vilka övningar, reps.


Så nya tag den här veckan, även om jag har börjat på ett nytt jobb, spännande saker så känns det bra att skaka av nervositeten och spändheten i gymmet. Roligt också att få vara i salen och träna upp styrkan och kondition så jag kan ge ännu mera på timmarna som man instruerar. :)

Alla dagar så kan vi det vill! No limits. :)
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar