bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: *blink*

24 maj 2013

*blink*

Har haft en del mascaror och nu vill jag tipsa om två bra och en diss för att ta bort sminket eftersom det sväd som bara den när jag använde den.

Illegal length från maybelline är en av dem som håller bäst i svett men vatten så klumpar den sig rätt fort men med false lash wings loreal så den håller sig på plats i vatten men bryts ner mera när man svettas. 

Jag använder vattenfast mascara pga. fåfängan att mina fransar håller sig böjd under dagen, vanlig mascara tynger ner bara. 

Man måste ha något att tvätta bort mascaran men den jag dissar hårt för det sägs att den skall vara för känsliga ögon och linser men det är bullshit anser jag. Svider och bränner och man måste gnugga. So big NO NO!


Men den jag älskar som inte behöver gnuggas och inte svider är den inhemska Lumene, utan mycket skit också! BeYou Like!


Vad använder ni som funkar för er?
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar