bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: En dag i solen

25 maj 2013

En dag i solen

Trotsade allergin idag och åkte till vattnet. Fortfarande sträv i halsen men annars bra! :) Ingen träning dock....



Det är så himla underbart när solen skiner och det är så grönt! Även om det kliar, skit i det. Jag älskar landet. Imorgon hoppas jag är återställd ordentligt så jag har röst kapacitet till Piloxing imorgon! Någon som kollar champions legaue? Borde inte titta på sport för jag blir.. galen.. Kan ju inte titta på en vanlig byaliga fotbolls match före jag kan inte hejda mig, pratar högt och skricker. Tur att vi har tåliga grannar här hos oss för här i vårt hem hejar vi på gulsvarta laget, Nur Dortmund BVB! :)

Hur spenderar du din lördag?
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar