bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Träningsvecka 18

06 maj 2013

Träningsvecka 18

Mån: StepBody (instuerad)
Tis: Vila
Ons: Styrketräning ben + 15 cardio och mage
Tor: Vila
Fre: Vila
Lör: Rygg och bröst + 15 cardio
Sön: Piloxing (instruerad)

Längesedan jag har haft så många vilodagar i mitt schema. Jag har haft en smyg känsla av förkylning och försökt kurera men då det springer i benen och jag kan inte vara utan gym för jag tycker det är så kul! Men jag har försökt tagit det lugnt i allafall.



visste ni att ingefära hjälper mot förkylningar och åksjuka?


Bruka kunna behärska mig när det gäller socker men det har gått lite fel. Klart jag gjorde donuts på första maj och då kom behovet. Det tar en några dagar före beroende lugnar sig så men nu denna vecka får jag ju in en ny rutin och mera hållbar rutin så det kommer att funka bra. :) Tror jag iallafall.

Instrueringstimmar den här vecka är det samma så vi börjar med
Måndag StepBody kl. 19.15 på MG depån
Tisdag Piloxing kl. 16.30 på Lady Line
Onsdag Pilatesinspirerad motion och Piloxing i solhem start från kl. 18.00-20.00
Söndag Piloxing kl. 15.00 på LadyLine

You are beautiful
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar