bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Träningsveckan

20 maj 2013

Träningsveckan

Har jobbat nästan hela 7 dagar förra veckan så därför har jag inte var så mycket på datorn och då inte heller skrivit något men liten uppdatering. Jag har hunnit tränat!

Mån: StepBody (instruera)
Tis: Vila
Ons: Pilatesinsp. motion och Piloxing (instruera)
Tors: Ben dag + cardio 15 min
Fre: Vila
Lör: Tabata 30 min (fokusering på överkropp)
Sön: Piloxing (instruera)

Ganska nöjd med träningen eftersom det gör mig glad och därför prioritera jag det också. Absolut en avslappning för mig och jag orkar mera att ta hand om vardagen och jobbet helt enkelt.

Det jag vill bevisa är att man kan träna även om man har ett heltidsjobb och jag skall bevisa det också ;) Hur har ni det då? :)

Söndagsbrunch, amerikanska proteinpannakaka med kvarg och bär, gott så in i himmelen!


Så himla vackert väder är det nu så njut när vi kan. :) Men nu skall jag förbereda mig till Stepen ikväll, ses vi kl. 19.15 på MG depån? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar