bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: JumpaFest

30 maj 2011

JumpaFest

Var instruktör på jumpafesten igår! Riktigt kul och riktigt kallt om man inte håll värmen. Tackar så mycket för dem som kom fast det spö regnade. Jag själv instruktör där och var skit nervös att ställa sig på en sån stor scen. Men det gick ju bra tror jag iallafall. Skulle gärna vilja höra feedback av tjejerna.

Skall snart och hålla timme på gymmet eller hålla låde på gymmet! Nice :) Annars har vi sol idag men blåsigt. Det skulle få bli sommar så smånigom men kanske den har glömt Finland? Jag vet jag har glömt att lägga in bilder men det kommer så smånigom kanske t.o.m. någon video. Vem vet..

Söker som bäst någon gräsplan i Kstad. OM någon vet snälla kontakta mig. Har som krav att man skall kunna vara barfota på den.

Tips för dagens träning! Intervallträning är det bästa sättet att bränna fett om man säger som så. Håll 10 min. uppvärmning och sen kör man typ 3 block rumpa, mage, ben 2x 10-15 rep och sen 10 tempo kondition t.ex. cykla, springa, hopprep. sen kör 3 block igen t.ex. armar, axlar och mage och 10 min tempo/kondition igen enligt egen variation.

Något också är bra om man vill ha bra hud är att drick mycket vatten! Jag menar inte att ni ska börja dricka 3 liter om dagen men att drick mycket vatten för det rensar all slagprodukter från kroppen. Man kan smaksätta vattnet med gurkskivor, apelsinskivor, citron, alla sorters frukter och grönsaker enligt smak och tycke men drick inte saft som innehåller socker för då får man inte bort slagämnen utan däremot tvärtom effekt.

Tjingeling damer och herrar!



Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar