bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Träning

10 maj 2011

Träning

Vilket underbart väder vi har nu just, varmt och soligt. Finally its here! :) Men själv lider man av pollenallergi så man är försiktig, har varit underbart att varit ute å springa men måste hålla mig en tid. Känns faktisk lite halsen och svälda ögon har man men det tar inte över den positiva känslan av att det håller på att bli sommar!!

Har varit å träna lite till gymmet och sen öva på gruppträningsprogrammet som jag skall ha snart. Men återkommer till det senare när allt är offciellt! :) Övar allt så man levererar bra åt kunderna. Musiken är nästan värst att hitta men jag älskar att göra musiken alltså pussla ihop den men man skall behöva ett mixprogram att ha men det är så dyrt att skaffa än. Någon gång i framtiden i allafall. Skulle vilja fixa en mic till mitt stereo också men då jag skulle behöva hjälpa att hitta den som passar åt mig.

Ha de skönt alla därute!



Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar