bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Känner mig som en konservburk

25 maj 2011

Känner mig som en konservburk

Imorse var jag å tog 3 vaccin sprutor där av titeln på dagens inlägg. Inte för jag känner mig konstig men man konservera sig för att bli dålig. Låter konstigt? men så är det. haha..

Kom hem från Stockholm i måndast natt. Märks att sthlm ligger lägre ner än var man bor själv så det varmt och skönt. Mycket shopping blev det som vanligt, men trevligt att träffa släkten eller familj kan man mera säga. Som sagt lite besviken var man när man inte fick plats på master class men de andra som var där fick säkert en upplevelse för det är alla gånger och en grym inspiration! Men fick fri biljett till ett gym i slussen så vi var på funtional moves. Roligt pass verkligen och sjuk i rumpan två dag efter. Härlig känsla! Skall försöka lägga in de få bilder jag har tagit.

Kommer med pepp å träning imorgon, kanske lite tips också!


Ha det skönt! Keep on rockin'!


Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar