bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Har testat

04 maj 2011

Har testat

coco juice, som alla hälsosamma typer dricker även madonna är en av dem. Men jaa... För mig var det ingen höjdare, törsten blev släkt i alla fall men smaken. nja bättre har jag drukit och mycket dyr. Det är synd med hälsokost produtker är dyra men väldigt bra. Jag bara älskar den här ekoshopen i vasa skulle kunna handla allt där, speciellt teena och kryddorna. Hälsokost har alltid varit en del av mitt liv eftersom vi är inte speciellt fötjusta i sjukhus i min familj.

Idag var min mamma här så vi va och shoppa, hitta en turkos ring, jeans och en tröja. Har alltid lite ångest efter har shoppat men men så är det bara! På en sportaffär här i stan hade ladies night, 25% på allt i affären och flera gym, kostmetologer var där också. Intressant och hitta mycket man skulle vilja ha men ha begärt blev besegrat över snålen, tänkte över om jag faktiskt behövde. Visar inköpen en ny dag!

Imorgon blir det gruppträning, Yeah! Can't wait :) På lördag ska jag på body-instruktörs timme. Nice! :)


Take care!


Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar