bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: I'm so happy...

01 april 2011

I'm so happy...

..'cause you are gone spelas i mitt huvud nu just, med salem al fakir som sångare. Låten är team låt från solsidan så därför är den skön och passar bra på en fredag. Skall försöka ta fram några böcker och studera lite sen in till stan före mitt super arbete på gymmet. I'm so happy! Puddingen min kommer och hämtar mig sen, kan det bli bättre?

En bra start på dagen är frukost, vissa vill skippa denna underbara måltiden men det resulterar till att kroppen blir trött och man börjar små äta. Jag har tips på min frukost kan se ut: turkisk yoghurt med blodgrape lite frö, kokosflingor vill man lägga till så lite honung men inte för mycket! + hembaka bröd från min brödmaskin! eller gröt med frusna bär vill man lägg på lite mjölk (jag hatar det men smaken är som baken) eller varför inte omelett? Jag älskar frukost, jag är alltid hungrig på morgonen och jag blir grinig eller hela dagen blir förstörd om jag inte får en ordentlig frukost. Man kan säga frukost är din bas energi för dagen.

Det är min predikan för idag, nu ska jag humpy bumpy iväg!

Trevlig helg!



Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar