bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Trött

27 april 2011

Trött

Den här kräksjukan tog hårt på en. Känns som man fortfarande har ett hål i magen eller som all hår i tarmen har brännts bort förviso har det gjort men urk vad man mår illa. Försökte få in mig lite mat idag, gick bra tills jag mådde illa igen. Behöver få ut något är bara så känsligt.


Tänkte åka hem ikväll för att träffa min snygging men om jag ska orka arbeta 2 pass imorgon så måste jag nog vila får ta det igen över hela helgen då man är ledig för en gång skull. Och då ska jag bara spenderar det med honom. Blir så glad att han kommer hem igen!! Att få krama om honom. :) Men vi måste vila ut båda två om vi ska orka med varandra.


Jag hoppas innerligen att jag mår bättre imorgon så jag orkar med allt som skall ta i tu. Trött på att må illa! 




Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar