bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: IQ = motion

20 april 2011

IQ = motion

Hej!

Jag vet dålig uppdatering men jag har mycket att göra! Hinner inte tänka på mig själv ens. Ajj Ajj men efter påsk blir det bättre. Jag är inte stressad utan jag har bara mycket att göra. När ni använder ordet stress, Vad tänker ni på då? I min öron låter det negativ och använder man ordet stress att "guu va jag är stressad" att man blir mer stressad av ordet än vad du egentligen är. Därför säger jag att jag har mycket att göra för att jag kan fokusera mera på det som måste göras då en stressa över att inte få något gjort. Make sense?

Man blir mer stresstålig om man motionera och definitivt smartare av motionering eller träning för att du får mera syre till hjärnan som hjälper dig att orka tänka mer och mer kapacitet som en dator skall ni tänka, ni uppgraderar eran hjärna till mera megabyte (tyvärr dålig på dator å sånt men ni fattar vinkeln). Och + i kanten att det är vetenskapligt bevisat! artikeln kan ni läsa här

Men dagen börjar möta sitt slut! Peace and love!


Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar