bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: bake a cake

09 april 2011

bake a cake

Tjena! har bakat nästan hela dagen förutom imorse när jag var i arbetet på gymmet. Det har faktiskt varit fullt upp hela dagen och är inte färdig än. så dagens saldo blev två prinsesstårtor och mååånga cupcakes med mintfrosting, har bara som köttsnurror att göra till än. men då kastar jag in handduken sen! Ni undrar säkert varför jag bakar som ett tok men min familj har kaffebjudning eftersom en av oss har nått en jämn ålder.

Så nu känner man sig lite trött och märkte att träningen har fått lida lite den här veckan men vi tar igen nästa vecka! Prova mitt nya proteinpulver idag, smarrigt men tyvärr var det surklalos i det som inte är så bra. Försökt leta efter proteinpulver utan sötningsmedel och socker. Men tyvärr bor man i ett lite land som inte tar in just det pulver jag vill ha. skit på alltså! :D

Men jag tror det blir avrundning för ikväll. berättar mera imorgon om helgen!

Hauskaa viikonloppu kakkille!/Trevlig helg alla sköna typer!


Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar