bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: nya brillor

31 mars 2011

nya brillor

Jepp idag var jag och hämta dem plus på köpet fick jag ray ban solglasögon på köpet med styrka t.o.m.! Awesome! Kommer att ta en tid att vänja sig med glasögonen eftersom de är svarta och rätt stora får se vad resten av familjen säger. Mamma va nöjd men männen i huset säger säkert något annat.

Ikväll var det vilodag och det spenderar man i skolan. Men enda gången man får vila typ men använder hjärnan istället då. 5 dagar utan socker har gått sådär. Måste erkänna att jag skjutit upp en dag för att jag kan inte motstå mormors häärliga våfflor fast hon hade inte så mycket socker i det så var det socker. Men mitt argument är att man får inte hennes våfflor ofta så man måste ta chansen. Så shame on me! Annars har det gått bra.

Så nu ska jag avsluta för ikväll och titta på tv som inte händer så ofta! Annars ett klipp som är helt sjuk!



Ciao!


Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar