bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: ojsan!

16 april 2011

ojsan!

Jag vet jag har slarvat och skrivit på bloggen. Haft mycket annat att göra men det börjar lugna ner sig nu till påsk! Har egentligen inte så mycket att säga just nu, kommer pepp i nästa vecka och ge ut något recept på något gott!

Jag har haft funderingar över min nästa instruktör utbildning som kommer att hända till hösten, har jag planerat i alla fall. Vill utveckla mig själv för jag ser att jag vill mera!!

Sista skoldagen blev i torsdags, säger bara helt skönt! Tänk behöver inte sitta på den bänken mera. Men måste säga att 3 år har gått fort, fina minnen och vänner för livet även om man kanske inte träffa någon av dem igen. Det tycker jag synd eftersom man haft många vänner som haft samma tankesätt som en själv, så är det!


skall ta åka iväg till min käraste!


Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar