bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: "Life begins at the end of your comfort zone.”

07 april 2011

"Life begins at the end of your comfort zone.”

Jag vet jag har slarvat och skriv men back on track! har haft lite mycket med komma igång med pratiken osv. Blev ingen gruppträning i onsdast men i tisdags tog jag över en klass, wow vilken skön stämning vi hade! love it! Många av deltagarna börja så småningom släppa loss! Jag har pratat om comfort zonen, väl du kommer ur den här zonen så lever du livet tro mig! Citatet är av den här personen

Skall prata om regelbundna mat tider som är oerhört viktigt. För att håller man regelbundna tider med maten så mår kroppen bra och håller sig i balans. Jag försöker äta 6 ggr per dag och nu när jag som är på arbetspraktik så funkar det utmärkt. Man har frukost, mellis, lunch, mellis, middag och kvällsmellis. 6 ggr att äta så lär man sig att inte äta så mycket och inte småäta heller. det här hjälper dig som vill gå ner viktigt eller gå upp i vikt men också för dem som vill må bra. för mig tänker jag inte så mycket på vikten för fett väger mindre än muskler! endast jag vill är att må bra. För missar man en av de viktiga alltså frukost, lunch eller middag så i alla fall jag blir sur och tvär. Ingen trevlig syn!

Har ni synpunkter så kommentera.

Ciao!


Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar