bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: VIll göra så mycket men..

16 juni 2013

VIll göra så mycket men..

energi var inte hög. Hade planerat igår att powerwalk från morgonen och sen träna före jag skall jobba på LadyLine men så blev inte fallet. Vakna kanske inte på bästa sättet så, det blev som det blev. Besviken men ibland har man känslor inte på rätta stället.

Träningsveckan har ännu gått och vad har man gjort?

Mån: Sista StepBody (instruera)
Tis: Styrketräning ben och Body Balance
Ons: Piloxing
Tors: Vila (kurs)
Fre: Vila
Lör: Styrketräning bröst, rygg och triceps
Sön: Vila

Ett mindre pass än vanligt denna vecka. Normalt har jag 5 dagar men mitt huvud och hjärta har inte varit på samma ställe denna vecka. Det har varit mycket fläng hit och dit även om jag gillar rörelse och fart så har det mera press en vanligt. Men visst, nya chanser. Fortfarande vill jag ha in yoga, pilates timme till in och 3 styrketräningar. Nya chanser. Träningen överlag har varit i lättare ändan och kanske får öka på med vikterna speciellt benen.

 
Tycker den här bilden säger allt just nu hur man känner sig. Inget är jobbigt men tankarna är lite överallt, man behöver fokusera. Ibland har man svåra uppgifter att göra men efter det så brukar man se möjligheter i vad man har gjort och vad som kommer skall.

Så jag ser nya möjligheter och nya utmaningar som bara väntar på att bli gjorda. :)

Ha en bra start på veckan alla!
/A
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar