bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: En bra dag

15 juni 2013

En bra dag

Dagen började med träning på LadyLine. Det var segt men fick lite rygg, bröst och triceps träna plus core och intervall rodd. Efter det blev det frisören och snyggt blev det. Fick håret lockat och klart känner man ju sig lite finare en vanligt och ögonbrynen fixat på samma gång.


Lockar håret nästan aldrig för det blir inte lika snyggt som då frissan gör det eller någon annan gör det åt en. Jag tycker om att vårda håret och testa nya bra produkter åt håret.
Eftersom det var en mamma och dotter dag så lunchade vi på 1r+kök, räksoppa som var himmelsk gott med sallad, en liten bröd bit. Mätt och nöjd så åt vi en frozen yoghurt som var onödigt överprisad, 3,90€ för en portion FÖR DYRT!

Sen via Ekosoppi och jag hitta äntligen bovete puffar, som sagt jag vill ha allt i den där butiken. Finns allt men då skulle jag också va pank efteråt så jag unna mig små saker.

Bovetepuffarna kommer jag garantera ha på min kvarg, müsli och tänk att göra "myror" av dem med kokosolja, 70% choklad och agavesirap. YUM! 

Lördag till ära så en tidning som jag tyckte hade bra träningsövningar och recept, sen från frissan fick hårolja komma hem också, används till värmeskydd och vårdar håret. Luktar det gott? Absolut! Sen också från ekosoppi duschgel som lukta apelsin och citron. Fräscht.


Resten av kvällen blir slapp här hemma. Lite tråkigt och tomt men jag har inte heller lust att förflytta mig någonstans heller. Jag har haft en bra dag och jag är glad över att få vara med mamma, mammor är väl alltid bäst? :) Tack för alla som finns, ni är så underbara.

Puss!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar