bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Lång helg

23 juni 2013

Lång helg

Midsommars helgen har varit en mycket bra helg, genom att ladda batterierna och få sitt sociala konto fyllt med skvaller, skratt och mycket prat!


Med denna helg har man fått vila hjärnan och kanske insett saker och ting också som lär synas snart i bloggen. Ett beslut som jag kommer att ta. Man skall inte göra något om man känner att man inte brinner för det helt enkelt.

I goda vänners lag har man fått njutit av som jag länge har saknat och på midsommaren så skall man ju njuta även om vädret inte men helst och bäst på en villa. Vi fick rätt bra väder och festen var alltid igång. Mat i överflöd. :)

Stekt sik finns i magen och simmar på, ett bra tips på paneringen som jag hitta i min mammas skåp så var fullkornsris mjöl, konsistensen var riktigt bra till paneringen.

Kladdkaka i långpanna med mascarpone grädde och sura körsbär med hälsosam chokladsås. Recept kommer inom kort om ni är intresserade

Inget internet på villan förutom telefon förstås. ;) Kort spel och sällskaps spel en bra underhållning mellan diskussionerna som går runt bordet på villan. Så jag tackar helgen för ett mycket bra och sköna dagar. Välkommen åter. :)

Veckans träning kommer inom kort men först måste jag göra av mig det sista passet!

Puss!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar