bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Träningsvecka och träningsplaner

30 juni 2013

Träningsvecka och träningsplaner

Den här veckan har varit lite annorlunda pga. av plötsligt händer saker man inte hade räknat med och träningen blev utesluten.

Mån: Massage 90 min
Tis: Ben träning
Ons: Piloxing (instruerad)
Tors: Vila
Fre: Överkropps träning
Lör: Vila
Sön: Vila

Massage tog hårt på mig denna vecka, sällan lider av huvudvärk och smärtor så hade under veckan. Men jag fick mig en tankeställare, genom att bearbeta genom styrketräning mina svaga punkter och hitta balans i min övrekropp.

Över helgen, blev allt annat en städning eftersom jag tog bilen ner till helsingfors och hämta min kärlek. Så en sen kväll. Söndag blev det lång sovmorgon och slöat hela dagen. Tog med lite färdkost på min lilla biltrip till helsingfors pga. att maten på olika bensinstationer är inte världens nyttigaste och mesta dels halvfabrikat/helfabrikat som går någon gång men eftersom jag hade tid att packa ner lite mat och koka ihop något. Så köttpiroger och melon fick följa med och en massa vatten.



Veckan som kommer blir det (hoppas man ju på) 3 dagar styrketräning, 1 dans, 1 Piloxing och så kommer jag var med på Tomato Run 2013, kommer var en av ledare och om du är intresserad så går alla pengar till Kvinnobanken. Mera info kommer imorgon.

Så låt veckan börja!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar