bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Mörbultad och nya babies

24 juni 2013

Mörbultad och nya babies

Efter 90 mins massage idag känner mig slut och kan inte lyfta min armar. Riktigt bra massage men det fanns för mycket knutar på min kropp. Så lugn kväll med en te kopp verkar bra just nu.


Efter jobbet tog jag en snabb visit till Sportia och tog 5 min ut med nya och då splitter nya, höstens modell Nimbus 15. Färgen fall förstås mig i smaken. 

Mina gamla börja bli lite väl använda


Bra skor behöver man, de behöver inte var världens dyraste men det skall passa ens fot och man får alltid råd fråga de i butiken. Ibland har de test i affärer som man får tips och råd om vilka skor som passar dina fötter. Så satsa på ett bra par skor.

Puss
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar