bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: skön, ledsamt men ändå lycklig?

11 juni 2013

skön, ledsamt men ändå lycklig?

Efter jobbet åkte jag in till Vasa för att träna och svängde in på WSC. Lite annorlunda eftersom det är så stort och ibland svårt att hitta var alla maskiner är och vad man skall träna men ca. 45 min träning som bestod av bakre ben och rumpa. Sen tänkte jag på pilates men det var BodyBalance nya program, inte fy skam heller!

Programmet var riktigt bra och en kollega från Lady Line höll timmen. Hon är så duktig även om det var helt på finska så var hon väldigt tydlig så jag fatta. Det var så skönt då och nu. Känslan är obeskrivligt, nöjd och lycklig med en skvätt ledsamhet att mitt hjärta är längre bort för några veckor.

Piloxing imorgon och ny magövning filas det på och musik till den. Vi ses på Lady Line imorgon kl. 20.00.

Over and out
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar