bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Easy Wax Veet

04 juni 2013

Easy Wax Veet

Skall väl ta och buzza lite om en produkt som jag fått hem på posten och det är om Veet easywax.


Jag tyckte det var enkelt att använda och det gjorde inte lika ont som kall wax strippor så jag kommer defentiv använda den igen! Ända minus så tyckte jag att det var lite kletigt men lätt att använda. Köper gärna nytt refill och strippor. 
Precision wax från Veet fick vi också men jag hittade inte någon att prova på och jag själv behöver inte använda den heller för jag har inte så långt hår i ansikte och behöver inte fixa mina ögonbryn heller så mycket så jag skulle inte köpa den här men den som är intressera att prova får säga till. Enkelt att använda, bara dopp tuben i kokhet vatten i en minut och börja vaxa! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar