bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: My office

08 juni 2013

My office

Härligt med en helg utan arbete, får bara njuta! Länge sedan sist. Därför har det spinna nya idéer i mitt huvud som jag kommer att presentera inom kort. Lördagsträningen så fick jag en idé om träning förstås och vad vi, alla kan göra rent pratiken. Hoppas på intresse bara. :)

Eftersom jag är gränsänkling idag och igår så tog jag tillfälle i akt och bara var så otroligt självisk. Åkte efter jobbet på BodyStep på Lady Line, sen hem äta, duscha och hade ansiktsmask, hårinpackning allt sånt bortskämda typer har. ;) Levde livet för mig själv en stund.

Igår kom jag på att fan va bra man har det och jag var så tacksam över allt jag har och alla som finns i mitt liv. Att man lever så rik liv, kanske inte på bankkontot men relationer och allt. Ibland är jag den personen som vill ha de ena och den andra. Jag vet jag är inte ensam men igår kom jag på att man har allt, en fin lägenhet på landet, en bil, en vän(ner), en familj(er), har mat i kylskåpet och att man är frisk. Behöver vi så mycket i vårt liv?

Min dag ser ut så här och jag är nöjd med min tillvaro, skulle nog inte byta bort den.


Mammas mat, finns det något bättre? Nä jag tror inte det.


Fantastisk! Ni alla därute kom ihåg att ni är fantastiska!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar