bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Woop Woop!

07 december 2011

Woop Woop!

Mahtava/Waoo! Tack för dem som deltog sista gången för i år i Kristinestad och även dem få som var i Korsnäs också! :) Jag såg att den finska sisu kom ut ur deltagarna! ;) Tyvärr blev inte bilderna riktigt bra eftersom vi rörde på oss effektiva så inga bilder för den här gången. Jag bara älskar mitt jobb och mina deltagare. :)

Så nu e det bara några klasser kvar så tar min kropp paus, känns lite att den behöver lite rehab och nervarning från allt en stund. Jag kommer att träna så stay tuned! Men inte med gruppträning utan själv träning till nästa år då vi kör igång igen! :) Planering förstås för nya koregrafi också kanske något nytt kommer upp, vi får se!

Tips på nyttigare julgodis kan ni hittar här. Jag har köpt agavesirapen och den har ett lågt GI, smakar? Som det säger söt och mild så de som inte gillar super söta saker så testa att gå in via länken. Här om dagen köpt jag faktiskt osvalvlade aprikoser, GOTT! Svavlade aprikoser är dem som är riktig orange färgade och allt nyttigt som skall innehålla aprikosen är borta så osvalvade är mörka men dock också mjuka å goda, har en annan smak en de som är oranga-aprikoser.

Så gå in och kolla på länken! Jag återkommer när jag har testa något av recepten där. Annars:

Ha en trevlig snöig dag!


Love

Ann

2 kommentarer:

  1. var köper du agavesirapen?

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt den på ekosoppi i vasa men den kan finnas på andra ställen också

    SvaraRadera