bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Slarv-Maja

15 december 2011

Slarv-Maja

De som undrar var deras piloxing-toppar har försvunnit så är dem på väg. Jag har kontaktat Piloxing och där var misstaget att de inte har sänt dem till mig. Morr.... Men de är nu påväg så jag kontaktar er när de har anlänt så kan vi göra upp vart jag skall leverera dem.

Annars inget nytt, hoppa in på gymmet igår höll Piloxing. Vilken energi så här före julen! Jag tycker det är roligt att se att folk vill faktiskt träna fast det är jul. Själv skall jag försöka få in ett hemma pass ikväll och en jogging runda imorgon bitti. Tips återkommer med! Hur skall man peppa sig att träna hemma? får man lika mycket av det som att t.ex. gå på gym? Bra musik, bra övningar och stort utrymme det som behövs kanske någon pilates boll och vikter, förstås din egna kroppsvikt. Använd din gård för att träna och självdisplin. Vi, människor är av naturen lata och säger ingen åt oss att ta ut det sista så gör man ju inte de heller men hjälp av bra musik så kan man pusha sig det lilla extra. Och testa dig fram. Var känns det, hur känns det? Kör hårt!

Dags att börja söka upp pappren och böckerna igen. Slarvmaja som man är så söker man efter papper som haft i sin träningsväska som inte är där nu... hmm... var är dem...


Take good care of you today!

Love

Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar