bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Brödbakning på annandag

26 december 2011

Brödbakning på annandag

Pitabröd och proteinbröd blev resultatet och chokladrutor. Proteinbrödet är jag inte riktigt nöjd med än och skall testas mig fram än för att få ett gott bröd av det. Annars börja få en bra knix med pitabrödet. Julen kan man säga är över och man har fått njutit av få vara med sin familj.

Bröd bilderna:



Ingen löpning idag, tänkte jag skulle testa nya löpleggingsen jag fick till julklapp men bakning tog över hand då och någons mage var hungrig som behövde föda. Så imorgon skall jag prova. Yoga imorse. Skönt! Kolla mellandagsrean och det blev faktiskt fynd (?!) jag brukar ju aldrig hitta något på rean men helt basic t-shirt och coola shorts/leggings byxor. Bilder kommer sen...

Nyårslöften alla? Har ni några? Jag har egentligen inga utan jag smider mina planer. Men återkommer i veckan om resumé om året som har gått och mina nyårslöften?! kanske... :) Men gärna kommentera om ni har löften så ska jag under året pusha er! Att nå era löften... så det inte blir tomma löften iallafalll!

Så vi ses i veckan och känns klänningen till nyåret lite trång så Piloxing på WasaMove, Onsdag kl. 17.30 så bränner vi bort julmaten! ;)

Ha det gott alla!


Love

Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar