bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: gooodie goodie

05 december 2011

gooodie goodie

5 december och bara 1 dag kvar till Piloxing eventet i Krisinestad och prova på timmen i Korsnäs så alla är välkomna som sagt jag har lite suprises i Krisitnestad så Välkomna alla och svettas! :)

Idag ser programmet lite annorlunda ut, jag har en piloxing och bodymove timme eftervaran. Så ni vet vad som ni har framför er på WasaMove. Och sen hem, göra pepparkaksdegen. Tradition är att vi alltid gör pepparkakor på självständighetsdagen. Så de så. :D

Annars är allt lugnt kanske. Rustar upp i lägenheten hela tiden. Finns alltid något att göra och snart får jag börja räkna ner för det här är den sista veckan jag har klasser. Så då har jag planera lite till nästa år men det är ganska klart iallafall. Så njut av vädret, när jag får tid över så ska jag njuta av vädret med någon promenad på morgonen. Känn när den kalla vinden biter i kinden och får andas in frisk härlig luft.

Men nu kila iväg kolla det sista programmet för användning och lite teasers:





Kram 
Ann


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar