bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: löpträning

20 december 2011

löpträning

igår men ja.. dagens sviter av den då iställe när man är så otroligt envis. Jag hade bestämt mig igår jag skulle ut på länk. Värmde upp att gå och små jogga. Sen tänkte jag att jag börja att länka men.. efter en stund så började värka i knäet så jag gick en bit och ont i knäet gick om så jag provade igen och så gick det hela tiden. Men tänkte jag ska inte ge upp utan jag måste känna vad jag gör fel när jag springer. In magen och upp med huvudet och titta framåt, sprang med små steg då gjorde det inte lika ont i högra knäet. Kom runt 6-7 km iallafall men sviten av det känns idag i mitt knä. För jag trodde att mera jag springer desto mera läker det men idag går jag och haltar så mitt eget fel att vara envis. Men skönt att få springa i den här vädret, friskt! Men får ta vila från springturerna. Blir Yoga och pilates framöver! :)

Julstädning är färdig, har faktiskt inte så många tomtar fram men det får var så den här julen och bakningen? Resultat att en dadelkaka och faktiskt till min födelsedag blev det en cheesecake med mormors jordgubbsylt på toppen och mascarponetårta med vitchoklad. Är ni snåla på recepten? så kan jag ge ut dem senare.

Idag hoppas jag får mera skrivet på LP och en sväng till Närpes kanske. Imorgon blir det Piloxing med gamla goda låtar från året :) på WasaMove kl. 17.30

Ha en skön dag!

Love

Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar