bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Happy Birthday!

17 december 2011

Happy Birthday!

Faktiskt idag insåg på min 23-årsdag att jag börjar bli gammal, t.o.m fått halv panik. Känns som jag har så mycket jag skall ha gjort före jag blir gammal nog att skaffa barn med flera. Någon som har samma problem? :)

Igår firade vi lite med bosnisk fest, fick t.o.m. en låt spelade endast för den vackraste flickan. Bortskämd? Absolut. Ha inte fått inga presenter på min födelsedag, fick de före! Nike Blast biljettern fick jag! Yeeee! Och ett kinect spel your shape? tror det hette så. Testat några spel i det och yoga är bäst i programmet än så länge. Mera recension kommer sen. :) Vet ännu inte vad jag skall göra ikväll. Har en cheesecake i frysen som jag gjorde igår ifall någon skall komma över till oss. Fest har andra men känns inte riktig roligt när man inte själv ställer till sitt egen fest. Beslutångest som vanligt!

Iallafall min födelsedag idag har försöka om installera google chrome som har något fel på datorn min. Eftersom nu helt plötsligt inte vill ansluta sig med internet om någon kan hjälpa mig så säg vad jag skall göra!

Men jag vill tacka alla som har gratulerat mig, blir varm i kropp och själ. Att ni kommer ihåg mig även om att facebook påminner er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar