bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Skönt!

29 mars 2011

Skönt!

Konstatera att jag behövde verkligen massage, hon hitta många styva punkter på min kropp som borde fixas. Någon gång till så är kroppen mjuk igen. Skall hålla gruppträning för gymnasiet elever imorgon, spännande och roligt! Men först skall jag till den större staden först på praktikintervju! skit jag är så nervös men får hoppas på det bästa jag har väntat länge för att få plats någonstans så jag får hoppas att jag lyckas!

Hann och träna lite styrka till mitt gym också så jag är nöjd för idag, känner mig lite slö säkert av massagen och att köra omkring. Ibland önskar man att bilen var lite mera bränslesnål men får va glad att den funkar! så jag skall chilla nu resten av kvällen. Gissar att det blir mycket körning hit och dit imorgon!



Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar