bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ny vecka...

28 mars 2011

Ny vecka...

..nya möjligheter. Väntar fortfarande på svar från praktikplatsen, håller på bli galen att vara här hemma då man vet vad man kan göra istället än att vara här hemma. Fart och fläkt hela tiden tills jag lägger huvudet på dynan för då ska det var tyst och lugnt. Men kan inte heller arbeta för mycket för då ryker studiestödet. Damm!

Men jag har börja på med lärdomsprovs funderingar har en liten plan på vad jag vill frågan är då är det tillräckligt det jag skall skriva om för man vill ha ett rätt bra betyg i det. När man börja i VYH så var man inte riktigt på topp med att läsa och studera men i slut ändan som man är nu så skulle jag gärna förbättra mina betyg.

Idag blir det att maila runt för att i sommar kommer det bli något som jag har väntat på länge men jag avslöjar inget före det är klart. Nu fick ni ett smakprov i alla fall.

Över helgen blev det inte så mycket. Några vänner var över på lite prat och så åkte de vidare till lokala baren, jag själv lämnade hemma var inte så intresserad och någon hade glömt att lämna nyckeln hemma också så spara lite pengar för skall få nya brillor eftersom de andra gick sönder, olyckshändelse. Söndags så höll jag Pilates inspirerad motion på två ställen. Först gillade jag inte Pilates eftersom det är så långsam men efter en tid insåg jag vad Pilates gjorde åt min kropp, har faktisk inte haft så här bra kropp på mina 7 år jag har tränat, så nu just är jag ganska nöjd med min kropp, finns saker man kan justera.

Nu ska jag börja på och studera lite. Vi hörs och "happy souls, lives in happy bodies"!



Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar