bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Höjd punkten på veckan

23 mars 2011

Höjd punkten på veckan

Hej alla därute! Fundera länge på att börja blogga så nu idag e det premiär för mig! Jag har några mål för den här bloggen och om någon börjar läsa bloggen så skall jag peppa er för att börja träna. Jag är grymt intresserad av träning det är typ nästan mitt liv. Jag är utbildad instruktör som jag kommer att berätta mera om senare i bloggen. Och jag kan bara säga jag älskar att leda gruppträning. Att få peppa människor att kämpa lite till. Jag är en person som tänker positiv och vill få fram den positiva auran i träningen även om många säger nej det här går inte att jag kan inte får det svängd till att JA! det här kan jag. Men då är jag som person att jag vill så mycket i mitt liv att jag glömmer bort det som är viktigast i mitt liv, kärlek, familj. Jag har världens underbaraste familj och jag är lycklig lottad för att få ha en så underbar mamma och pappa. Tror bestämt jag tackar Gud för det, TACK! Men nu skall jag avrunda mitt bloggande, kommer igen imorgon eller ikväll.


Vi ses!


Kram Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar