bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Testing 1,2,3

03 juli 2012

Testing 1,2,3

Jag har testa Kerastases nya hårshampo som ni hittar här. Nu när flaskan är slut så ska jag kommenterar lite om den. Super rent hår blev det men jag tyckte fortfarande håret blev trassligt även om jag hade balsam men om jag blandade i det i en hårmask som jag använder så blev det riktigt bra! Och så tyckte den var lite för dyr för att köpa igen. Flaskan och lukten var mycket bra. så 3,5/5
Så nu har jag en ny flaska jag skall prova och första tvätten mycket bra för det redde ut mitt hår och rent blev det, mjukt och glänsigt. Tyvärr så finns ju inte produkten i Finland än, som vanligt utan jag beställde den från beautybay.com, mycket billiga produkter! Ekonomen i mig kommer fram när man ser att det är ingen postavgift och hälften billigare än att köpa från Sverige (produkt+porto) och en vecka så fick jag paketet. Otroligt. Nå vilken produkter är det som jag talar om som stor säljare i USA och grymt snål på att prova deras tänger som de har också. Utan parabener, rolig flaska, små lustig lukt:

Amika
Återkommer när flaskan är slut, om jag fortfarande tycker om den.Skenet kan bedra. Dagens LP skrivandet skall jag väl göra. 

Solen skiner som bara den idag även i Malax såg jag så om inget annat så träffas vid köpingsskola än några gånger. Inner Strength och Piloxing, vi startar kl. 18.30! Tjihoo!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar