bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: BoooYa!

05 juli 2012

BoooYa!

 Efter gårdagens träning. Drip drop från ansiktet. Härligt när det är varmt ute och inne man svettas som en gris men däremot ogillar jag att springa i värme, mår bättre på höst/vinter att springa. Ändrade lite på tabata träningen för det blev för tungt, så vanlig planka och istället för saxhop blev det drills. 
Efter tabata 
Ikväll blir det överkroppsträning, rygg,triceps ev. lite bröst och någon kilometer i länk. Så vila imorgon och sen har ni väl inte glömt TOMATO RUN på Tomatkarnevalen. Ni kan fortfarande anmäla er på MG Depån anmälningssida. Det kommer bli en roligt evenemang på 5 km och vi kommer att ha lite roligt emellan dessa 5 km. Alla som deltar så får ett 1 ggr kort till gymmet, Bra va? Man behöver inte heller springa, man kan jogga och gå också. Vill man ha mera info och har man facebook så här är event sidan.

På tal om värme, flashback från när jag var i bosnien och tränade på ett gym där. Whou va svetten rann då minns jag de va väl runt 30+ grader och ingen riktig AC på gymmet men det var så kul för att de var ju bara killar där men fantastiska va att de gav en sån respekt till mig (jag vet på många gym så glor många män på en) men de glodde inte på mig och jag fick var för mig själv. Så frågade gymägaren åt min fästman om jag var amerikan. Hahaha! Den tackar jag för. :) Saknar värmen och människorna där, Bosnien har en mycket speciell lukt i mitt minne.



Take me back!
Vidimo se/Vi ses//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar