bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: det går så snabbt!

19 juli 2012

det går så snabbt!

Tiden springer iväg och jag försöker hänga på. Men jag delar med mig denna veckas träning så gott som den har varit: Måndag-Piloxing, Tisdag-MorgonPW, Piloxing, Onsdag-Styrketräning(kort) Rygg,Bröst, Torsdag-morgonPW, styrketräning och Fredag-löpning.


Då kommer jag att vila lite, kanske lördag kör lite styrka eftersom på söndag kommer jag att åka med BÅT till Sthlm en sväng, kom lite plötsligt men vi kör på! Jag är inte så förtjust i båtar för det tar så länge och de är lite små sliskiga och maten där...går ju inte beskriva hur mycket e-ämnen och allt som de har i den maten. Därför flyger jag hellre snabbt och enkelt men det är för att man är van att flyga kanske.

Kortträning blev det igår men den blev gjord iallafall! Var och kolla på byaliga fotboll alltså amatörs fotboll.

Smothie recept utan innehåll av mjölkprodukter du behöver bara 
En skvätt, vatten, juice, ett äpple, halv banan, jordgubbar och några isbitar och vips har du den här:

 Sen hittade jag på K-hallen i Närpes, har tittat på den länge och sugen på att prova men priset var ju saftigt men passar bra för dem som vill använda istället för vanligt mjöl. Så nu skall t.ex. spelt extrafintmjöl bli gjord kanske någon pizza deg, i lasagne, pajer osv. Den har rätt hög protein innehåll. Någon testat den?

Skall i jobb fredag och lördag, äntligen lite jobb. Faktiskt lite spännande för att jag skall promota en produkt på en affär. Får se då om jag kan använda min mun! ;)

Vi rullar vidare/A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar