bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Resa

24 juli 2012

Resa

Tydligen hade inte mitt blogg-inlägg uppdaterat när jag åkte iväg till en-dag-i-stockholm resa för att min fästman hade lite små saker att göra där så vi hade lite semester. Helt okej, men kritik mot den förfärliga maten på båten. Ingen äkta vara stämpel så långt man kommer där och dyrt för lite sladdriga pommes frits och några blad i en sallad.

Så hade två tjejer med oss så inte så mycket shopping blev det utan det blev att se slottet, äta, fika. Fick något hem iallafall men det dröjer väl inte så länge tills jag åker igen.

Så ikväll är jag inställd på länk+Core och hemgjord mat! men en rätt god dryck testade jag i Svealandet och det är förstås Paulúns nya kokosvatten.
Mellanmål under resan


A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar