bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: I'm back

31 mars 2014

I'm back

Från en händelserik vecka så är jag tillbaka! Badabing badabom! Vad har hänt? Jo, helsingfors nästan hela vecka på utbildning via jobbet och sen lördag via mitt företag, Piloxing gör hela slanten!

Fick nu inspiration och mycket bra feedback. Kan bara säga jag är nöjd och jag vet vad som ska förbättras. Tekniken hade hon inget att klaga på, wuhu!
Var barfota under timmen och teknik träningen + vandringen i stan resulterade i blåsor under fötterna. Men de va värt det. 
Nya byxor fick kom hem med mig och annat smått och gott.
Ingen vila ingen ro, eller ro har man väl fått när en nya lättviktskämpare har kommit till oss: Klitschko the Cat

Lite tunn är han men han är ju medlem i våran familj så lär det väl inte ta så länge före han fått lite hull på sig.

Och japp jag är tillbaka på klasserna ikväll, ses på StepBody! Kommer att bli freestyle step! Make your own move!


Ses på gymmet kl. 19.15!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar