bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Träningsmotivation

18 november 2013

Träningsmotivation

Som sagt jag har fått bromsa och tänka till med att inte stressa. Jag vill inte ta upp något med stress för vi blir jaa... Ni vet jag tänker inte säga det någon mera gång. Som alla vet runt omkring mig så älskar nyheter inom träning och hälsa. Jag bara åh... tänk om jag skulle få vara här och där, prova nya saker få utvärdera. Dansa hoppa, skratta, lyfta, metall lukten och svett lukten. Bara komma innanför dörren till gymmet att se olika kroppar, styrkor, kämpande gör mig glad. Tänkt att få vara en del av det. Tänkar jag har hitta min hobby men också kunna hitta balansen med det.

Att inte bli hektiskt i vardagen med alla måsten och kunna släppa skallen en stund, gå i högvarv 24 timmar om dygnet förutom när man sover sina 8 timmar sömn. Alla får vi inpulser bara att gå genom instagram, facebook och twitter få den motivation men kan motivationen bli för mycket? Sociala medier skickar 24 timmar impulser om motivation, dieter, hälsa, hur folk blir feta m.m. Ibland måste vi lära oss att tänka sund förnuft och säga stopp. Jag älskar träningsmotivation quotes, jag sätter upp dem här ja för att informera och peppar er att kom och träna med någon, grupp, själv eller med mig. Eller så skiter ni i det. Jag informerar eller skickar ut en impuls åt er och vi har våra egna hjärnor vi avgör vad vi vill göra. Vill man vila så gör man det eller vill man träna så gör man det. Det finns inga måsten helt enkelt. Du avgör vad du vill ingen annan, bara det är en god handling.

Ni vet, StepBody kl. 19.15 på MG Depån ikväll! We gonna work! :)

Kram
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar